May 25, 2013

Novelet Tarbiah: Cinta High Class BAEK PUNYE ^ _^


Pasangan novelis meletop: Fatimah Syarha & Dr Farhan Hadi


bersama puteri-puteri kesayangan




Novel berunsur dakwah & tarbiah, Cinta High Class.

My student, Faiz Akmal yang memula sekali introduce MI dengan buku ni. Memang tidak meleset sangkaan MI & apa yang si Faiz citer..sungguh best buku ni. Zaman MI belajar uia dulu takde jumpa buku sehebat ini. So, kebetulan penulis ni pun ex-student uia, memang dapat feel yang sangat positif daripada cara penulisan dia yang cukup mantap dan hebat itu. Many thanks buat Faiz.

MI ingat baca buku ni in 3 days sahaja, penulisan husband dia, Dr Farhan Hadi dah rasa kagum yang amat, beberapa bab berikutnya ditambah pula dengan tulisan wife nya, Fatimah Syarha yang bagi MI melengkapkan kehebatan novel ini. 

Mesej yang disampaikan cukup santai, lengkap serta bersahaja & MI berharap sangat semua remaja di luar sana  tidak melepaskan peluang ini dan dibukakan pintu hati mereka untuk baca dari awal hingga ke akhir bab. Bagi MI hanya insan terpilih sahaja mampu memiliki apalagi membacanya. 

Lepas baca buku ni, memang teruja sangat dengan pasangan ni dan terus MI search ceramah ,forum & majlis ilmu mereka kat Youtube. Memang tidak menghampakan. Lagi menambah keterujaan MI bila tengok biodata Fatimah Syarha tentang penglibatannya di universiti dan pencapaian CGPA Master nya mencecah 3.90!! Subhanallah...mentor terbaik setakat ini.


***apa-apapun sila dapatkan segera sementara stok masih ada!




No comments:

Post a Comment

Thank You Friends!