March 29, 2013

Namanya Bobby ^___^



Kakak MI, Pn Noriza pun ada bela kucen tau, namanya Bobby. So pada suatu hari yang nyaman Pn Noriza telah bawa si Bobby ni bersama sambil melawat ibu kami kat kampung...so..bila dah tiba masa nak pulang, penatla Pn. Noriza dan anak-anaknya mencari si Bobby untuk pulang , namun puas dipanggil dan dicari, tak muncul-muncul empunya badan. So MI cakap, takpelah, nanti bila dia muncul MI antar semula ke umah Pn. Noriza...lepas dorang berlalu pergi, MI pun sambung operasi mencari si Bobby dengan penuh riuh rendah...lepas tu akhirnya MI nampak si Bobby kat bawah kete MiniCooper MI yang indah ini... ^_^ 



oooo...nyorok yea...nak kena nie..biase ye...
nampak kamera ni, hah, duk diam-diam ^_^


"buruknye minicooper MI" -tak hingin Bobby nyorok sini



 "keluar kamoo"


"ala..nak amik pic aje keje MI ni..orang tawla orang ensem" 


"nak mandi jap"


:)






"Bobby..tarik bulu sendiri yea?" 


"malas nak layan MI"


"tadi nak amik pic sangat..Bobby ngah pose ensem nie"


:)


"ensem kan"


"dahla..nak tido.."

3 comments:

  1. ahaha! sow sweet bobby kakak!hewhew

    ReplyDelete
  2. hai Bobby..encemnya dia..posing macho gitu hehe

    ReplyDelete

Thank You Friends!