March 30, 2011

Foto Eksklusif Momo & Children.. ; D


..Ikah rasa ramai dah gang animal lovers tertunggu-tunggu foto anak-anak MOMO...Nie Ikah baru aje berkesempatan menguploadnya. Pic nie amik around 4 days ago. Dia deliver 10 Mac lepas. So skang usia anak-anak dia skang dalam 3 weeks camtulah...skang nie kiranya MOMO masih lam pantang la..

Okeys, jom layan pic dorang ekk..




 Tengah breastfeeding kat beloved kittens




Dia takut-takut lagi.....



 These 2 kittens look very frightened & confused kan....
Hmmm...amacam....ada muka Momo tak...tecit sangat lagi..nnt la dorang besau sket Ikah amik lagi pic dorang ekk

18 comments:

  1. comel-comel anak momo..
    idung tu dah comot tu..meh nak lap..

    ReplyDelete
  2. Hmmm....siapa bapaknya? All kittens are just like d mother. purrr....meow!

    ReplyDelete
  3. comel.. =)
    suka tngok anak kucing yg telinga dia bulat lagi..

    ReplyDelete
  4. comel.. dah bubuh nama ker..?

    ReplyDelete
  5. alololo..cutenya..putih2..smiling eyes gitu... kejap je muka takot tu..esok dah besar dia lah ratu raja dalam rumah. hehehhe...

    ReplyDelete
  6. comel! geram je tgk!

    bukan main peluk lg si MOMO dgn anak-anaknya :)

    ReplyDelete
  7. habsah: heheh..tang idung tue tunggu momo aje lap, Ikah buat kang ganaz sgt, pernah dulu sekali tercedera sampai tertanggal, takut sakit..hehe

    ReplyDelete
  8. V:ha'ah jadi 2 coz lagi 2 pergi lebih awal...asal 4

    ReplyDelete
  9. Cat in Sydney: heheh..bapak dier hard to identify which one..salah seekornya maybe Tompok..hikhik

    ReplyDelete
  10. anak jawer: Ikah tolong cubitkan

    ReplyDelete
  11. bjay: dah ader nama..tapi masih ngah discuss ngan Kak Sya & Sofiya..hehe

    ReplyDelete
  12. saya: Ikah pun tak sabar nak tunggu dier besar sket agi..nak tgk drg main sesama

    ReplyDelete
  13. MM: momo sayang sgt anak2 dier kan..

    ReplyDelete

Thank You Friends!