December 23, 2012

Cuti-cuti Kelantan Jer~ ^_^

Salam semua..recently we all sempat juga spent cuti-cuti Kelantan..save time, save budget and yet, we are so happy till now as being together. Alhamdulillah. I felt so contented as I successfully fulfilled my promise to my little daughters. 

Kalo ikut si Sya, minah ni sikit-sikit mintak pegi Legoland...phew...makaihh..jauh satu hal, entry fees satu hal, belum lagi makan minum..bla..bla..so bagi family tecit lagi sederhana miskin macam MI ni agak-agakla bro .. So, I used to say them "we'll get there when we get richer" huhuhu..terdiam semua..

Tapi MI geram gak la kekadang la kan coz TV kat Mesia ni tak abis-abis duk promote Legoland, apa salahnya yang lain-lain tue pun bagus ape, cam Bukit Gambang ker, Bukit Merah ker dll yang sewaktu dgnnya. Tak pun, promote aje Sudara Beach Resort nie. Tapi yang ni MI letak pic kat pool aje..yang pic lain next time okays...Layannnnnn...........


Sya-Piya (deqya) - Arra -Ateh


Jom mandi sama!


Nina-Akis-Emy


My hensem nephew~ Uddin -baru F4


Kak Asmat-Uddin-Paksu


It's cool to spend good time like this together with the person we love so much~family~


For kids area- shallow pool
 

I brought them to deep area with - my arm hold them all the time




peace!



Paksu & Cik Sue -thanks for joining us together!


Peace..main kolam memang la peace

yela..yela ..love sangat-sangat!

These people, i tell you what-"never put us apart"-always together all the time  (trade mark)

No,no.. I still want to play..sesedap dier nak turun macam tue!

It's time..ok ok..arra dah surrender..



as I told u before!

No comments:

Post a Comment

Thank You Friends!