January 10, 2014

Pagi di Kampung Saya

sepanjang tinggal di KL dulu selama hampir 11 tahun, saya selalu rindukan suasana pagi di kampung saya, tempat tinggal mak ayah saya..skang bila dah kat kampung, saya sendiri dah tak perasan bahawa kampung saya ini sebenarnya cukup indah terutama semasa masih berkabus. Saya wajar bersyukur..masih menikmatinya.


ini shot dari tingkap dapur rumah my parents

 yang ni pun sama, bumbung zink tu bilik air alternative esp bila ramai balik umah ni, hari raya contohnya.

  ini shot tepi rumah, dah besar pokok duku yang ayah kami tanam

 
 ni kat luar sket..kat tepi jalan depan rumah, kat depan tu kosong lagi, takde rumah, so kabus cukup tebal, dulu asalnya ladang getah.


 my parents' house ni dah paling hujung kat lorong ni, kemudian Abe Me & Kak Ti sebelah rumah turut membina mahligai di sebelah rumah kami, maka kami pun mula hidup berjiran..


 di sebelah kiri ni parit kecil yang banyak ditumbuhi pokok keladi, bila hujan lebat, memang melimpahlah airnya..



 ok itu saja photo shoot pada waktu pagi di kampung saya yang tidak seberapa,ya ..kondisi camera saya sgt mengecewakan...huhu..
-bila nak svc tah

No comments:

Post a Comment

Thank You Friends!