January 02, 2011

"I did it!" said Momo




I proved it Mama.. Yes, I did it as I promised you earlier..
Oh yea, objek di atas x tipoo taw, memang ianya seekor tikus yang telah berjaya dicekup oleh MoMo. Tikus nie dah lemah nak lunyai dah 'dikerjakan Momo'..



Memula dia main bising-bising kat dapur..lepas tue dia main kejar-kejar kat ruang tamu..rasa cam xcaya gak...



lepas tue dia peluk erat-erat..dia main kejar-kejar bawah kerusi..meja..si tikus ni pulak memang xmati-mati taw..tapi kan....taw tak at last ape jadi...? Si tikus nie berjaya escaped jugak, celah mana tak taw..cari-cari memang dah xjumpe..walaupun cedera, mungkin dia dah di'ward'kan oleh family tikus dier..masa tue baru la si MoMo ni meraung xabis-abis..cian plak ..itulah, dah dapat buat main-main plak..padan muke taw

12 comments:

  1. hee..heee....mcm tak percaya.. kenapa dia tak makan ek?

    ReplyDelete
  2. hah tikus??? larikkkkkk.........

    ReplyDelete
  3. heeeee tikus.... suka dia dpt kawan walau sekejap...

    ReplyDelete
  4. pandainye si momo ni..ehehehe...^^

    ReplyDelete
  5. Kak Yan: itulah kak yan, ikah rasa xramai kucing makan tikus, dia suke tangkap aje, pastu main2 aje..

    ReplyDelete
  6. penaberkala:ha'ah diorang suke bergurau

    ReplyDelete
  7. Chika: ha'ah suke sgt..nnt Ikah nak carikan kawanla kat Momo nie

    ReplyDelete
  8. Groundnut: kalo cukup mkn minum, mmg dia otomatik jd pandai ..jiwa tgh bahagia..

    ReplyDelete
  9. hey, nice cat. putih nyer kucing akak.

    ReplyDelete
  10. eeee...biar betul tikus tu bukan mainan...geli pulak tgk..nasib baik budak2 tak pernah dpt tikus...geeellliiiiiii.....

    ReplyDelete

Thank You Friends!